Colterm suspendă relațiile cu clienții la sediile societății
Colterm anunță că suspendă activitatea de relații cu clienții la sediile societății, începând de luni, 9 noiembrie. Măsura vine în contextul noilor restricții impuse pentru combaterea răspândirii COVID 19.
Articol de Radio Timișoara, 6 noiembrie 2020, 12:50
Comunicarea cu clienții se va realiza, în această perioadă, exclusiv online. Sunt disponibile adresele de e-mail: relații@colterm.ro, office@colterm.ro, dar și numerele de telefon 0256.258.504 și 0256.258.516. Telefonic, se poate lua legătura și cu Dispeceratul societății (care funcționează non-stop), la numerele de telefon: 0256 494 133, 0356909 (urmat de tasta 4) și 0756.061468.
Facturile se pot plăti în continuare la casieria de la sediul central, de pe str. Joseph Lonovici, nr. 4, de luni până vineri, între orele 8-16.
Casieriile COLTERM care funcționează în cele două mall-uri din Timișoara își vor adapta programul conform funcționării celor două centre comerciale.
De asemenea, facturile pot fi plătite prin depunerea banilor direct în contul Colterm, la orice bancă din Timișoara, sau în următoarele locații partenere: șapte benzinării OMV și benzinăriile Petrom din Calea Torontalului și Calea Șagului.