Program de sărbători la Primăria Timişoara
Mai multe servicii ale Primăriei Timişoara îşi suspendă activitatea în perioada 18 decembrie – 11 ianuarie.
Articol de Radio Timișoara, 10 decembrie 2015, 07:39
Pe de altă parte, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor va funcţiona, după program normal, în perioada 21-23 decembrie şi între 28 şi 30 decembrie.Acte se vor elibera în zilele de 24 şi 31 decembrie, între orele 8:30 şi 13:00, acelaşi program fiind şi la Serviciul de Stare Civilă.
În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale, la Stare Civilă va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese, între orele 10:00-12:00.
La Direcţia Fiscală a Primăriei Timişoara ultima zi de lucru va fi 17 decembrie, programul de lucru urmând să fie reluat în 11 ianuarie, cu câteva excepţii. Este vorba despre Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură, Biroul Impuneri Mijloace de Transport şi Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare – unde se vor putea achita doar amenzi.
Detalii se găsesc pe site-ul primariatm.ro.